Asphalt-8-Airborne Asphalt 8 Airborne 2.2.2a دانلود بازی آسفالت 8 + مود برای اندروید

تبلیغات

Asphalt-8-Airborne Asphalt 8 Airborne 2.2.2a دانلود بازی آسفالت 8 + مود برای اندروید

جدیدترین نسخه آسفالت 8

دارای گرافیک بسیار عالی و طراحی های بی نظیر

با گیم پلی بسیار سرگرم کننده و جذاب در سبک مسابقات ماشین سواری

نسخه معمولی + نسخه مگا مود شده

با امتیاز 4.5 از 5 و نزدیک به 50 میلیون دانلود در گوگل پلی

توجه: نسخه های آماده شده در این مطلب، نسخه های کاملاً اختصاصی APKTOPS به صورت پچ شده هستند. این نسخه ها مشکلات رایج لایسنس که در بازی های گیم لافت دیده می شود را ندارند.

توجه: دیتای بازی برای این نسخه، باید از طریق خود بازی دانلود شود.

سری بازی های Asphalt شرکت Gameloft را می توان از جمله محبوب ترین بازی های سیستم عامل های موبایلی دانست. محبوبیت این دسته از این بازی ها به قدری بالاست که حتی می توان آن ها را با بازی های پر طرفدار کنسول های بازی مقایسه کرد. قسمت هشتم از سری بازی های آسفالت یعنی Asphalt 8 Airborne را می توان یکی از بهترین قسمت ها از سری بازی های آسفالت دانست. گیم پلی بهبود یافته، افزایش جزئیات گرافیکی و محتوای کامل تر نسبت به قسمت های پیشین از جمله پیشرفت های این قسمت می باشد. در این مطلب به معرفی این بازی می پردازیم.



Bike Race Pro v3.7.1

Bike%20Race%20Pro Bike Race Pro v3.7.1

{ نسخه بدون تبلیغات و در دسترس بودن همه ی مراحل }

{ افزوده شدن مراحل و بایک های جدید }

اگر شما هم یکی از علاقه مندان به بازی های ورزشی و موتور کراس هستید ، این بازی بسیار عالی و زیبا برای شما مناسب است . Bike Race Pro Games که یک بازی موتور سواری است ، در هر مرحله چالش های گوناگونی برای شما تدارک دیده است که باید با استفاده از توانایی های خود این چالش ها را پشت سر بگذارید و به سطح بعدی بروید و مانع بعدی را تجربه کنید . گرچه شاید در نگاه نخست ، این بازی بسیار ساده و بچه گانه به دید برسد ؛ ولی هنگام انجام آن ، می توانید به هیجان بالای آن پی ببرید .  در بروزرسانی تازه ی این بازی زیبا ، سرعت بازی بسیار افزایش داشته است و در مجموع بازی بهبود زیادی یافته است . طراحی بازی بسیار ساده ولی سرگرم کننده و جذاب میباشد .



Moy 2 v1.6 – بازی حیوان خانگی موی

Moy2 Moy 2 v1.6   بازی حیوان خانگی موی

 

Moy 2 ورژن دوم از بازی محبوب Moy با نزدیک به ۵۰ میلیون کاربر بروی اندروید می باشد . این بازی ، گیم پلی و موضوعی کاملا مشابه Pou را دارد . در این بازی ، شما باید به شخصیت بازی ، موی ، رسیدگی کنید . به او غذا دهید ، او را بخوابانید ، با او بازی کنید ، او را بیرون ببرید و … . این بازی در زمان واقعی رخ میدهد و دائما باید به موی رسیدگی کنید . با پیشرفته در بازی ، می توانید آپگرید های موجود را خریداری کنید .



دانلود بازی Ridge Racer Slipstream v2.0.3 + دیتا

Ridge Racer دانلود بازی Ridge Racer Slipstream v2.0.3 + دیتا

{ godapkاولین سایت ایرانی منتشر کننده ی بازی }

{ پیشنهاد بسیار ویژه }

{ گرافیک و گیم پلی خیره کننده }

{ همراه با دیتای کامل با لینک مستقیم }

{ تست شده بروی گلگسی نوت }

Ridge Racer Slipstream یک بازی فوق العاده زیبا برای اندروید با گیم پلی بسیار زیبا و هیجان انگیز می باشد . در این بازی که نزدیک به یک میلیون کاربر بروی اندروید دارد ، باید با انتخاب یک ماشین به رقابت با سایر رقبا بپردازید . بازی ، در شهر ها و مکان های مختلف جهان برگزار می شود و در هریک از مراحل کاربر می تواند نهایت هیجان را تجربه کند .

فرمان های کنترلی موجود در این بازی نیز بسیار ساده و قابل استفاده هستند و می توانید حتی در سخت ترین شرایط هم بخوبی از همه ی آنها بهره ی لازم را ببرید .



دانلود بازی Angry Birds Go! 1.3.0 + 1.3.2 Mod

 

{ تازه ترین متفاوت ترین و زیباترین ارائه از سری بازی های پرندگان خشمگین }

{ پیشنهاد ویژه ی godapk به شما }

{ حجم دیتای بازی بصورت فشرده شده فقط ۵۶ مگابایت می باشد }

{ورژن فایل معمولی : ۱.۳.۰ }

{ ورژن فایل مود شده : ۱.۳.۲ }

!Angry Birds Go جدیدترین تولید کمپانی رویوو از سری بازی های محبوب پرندگان خشمگین می باشد . در این بازی ، محیط و موضوعی کاملا گوناگون از بازی های دیگر این سری دیده میشود . در “پرندگان خشمگین حرکت” ، شما در یک جزیره ی پر از خوک های بدذاتی هستید که همه ی داستان درباره ی آنهاست و شما باید با آنها رقابت های ماشینی سخت و دشواری را داشته باشید . این بازی نیز سایر دیگر بازی های این کمپانی ، دارای گرافیک بسیار خوبی می باشد و کاربران نباید آنرا از دست بدهند . بازی پرندگان خشمگین ” گو ” نخستین بازی سه بعدی و دیتا دار از سری بازی های پرندگان خشمگین می باشد .



Bike Mayhem Mountain Racing v1.3.6 – دوچرخه سواری در کوهستان

Bike Mayhem Mountain Racing0 Bike Mayhem Mountain Racing v1.3.6   دوچرخه سواری در کوهستان

{تهیه شده در خداری اندروید}

علاقه مندان به ورزش دوچرخه سواری به هیچ عنوان بازی Bike Mayhem Mountain Racing را از دست ندهند . چراکه اگر میترسند در کوهستان و مکان های خطرناک مشغول دوچرخه سواری شوند ، در این بازی می توانند به سادگی این کار را با بیشترین هیجان انجام دهند . این بازی در بیش از ۱۰۰ مرحله ی زیبا در کوهستان انجام می پذیرد و شما هم باید با حفظ تعادل دوچرخه و همچنین پرش های به موقع ، خود را از چاله ها و دره ها دور نگهدارید . به گفته ی سازنده ی این بازی ، بازی دارای گیم پلی بسیار اعتیاد آوری می باشد .



دانلود بازی موتور سواری Stickman Downhill – Motocross



دانلود بازی Grand Theft Auto III v1.1

 

Grand Theft Auto III را می توان انقلابی بزرگ در صنعت بازی های رایانه ای به شمار آورد. بازی که شاید اولین سری از نوع خود بود که توانست کاربران بی شماری به دست آورد. این بار این بازی بی نظیر را برای سیستم عامل آندروید آماده کرده ایم. می توانید با نصب این بازی بر روی گوشی، همانند کامپیوتر به انجام آن بپردازید. امکانات این نسخه همانند بازی کنسول PlayStaion و کامپیوتر است و هیچ تفاوتی با آنها ندارد. گیم دیتای این بازی به صورت جداگانه برای هفت مدل گوشی آندرویدی قرار داده شده است که با توجه به گوشی خود می توانید نسخه مناسب را دانلود کنید.



ليست صفحات
تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.